idag kan ingenting gå fel :)


Känns verkligen så, att idag kan INGENTING gå fel :)

Jag vaknade av min snackande son kl 7.20 imorse, gick upp, gjorde välling & gav han det i sängen.. passade på att slänga på mig fejset, koka kaffe & dra på mig kläder.. när det slog mig -  ungen somnade om !!! Naaajs ;O Rökte mina morgoncigg i lugn & ro ute på trappen i solen, smuttade på kaffet & njöööt :) När klockan blev 8.45 fick jag lite smått panik, då vår buss skulle gå 9.30, och jag hade 2 ungar att väcka, klä på & ge frukost.. MEN SUPERMORSAN som jag är, så hann vi självklar allt detta ;) Hihihii.. och vet ni vad det mest underbara var? Att jag har inte behövt höja rösten en enda gång på morgonen, inget tjafs, inget bråk.. ENBART snälla, goziga & glada barn.. MAMMAS ÄLSKLINGAR :) verkligen en helt underbar start, på en förhoppningsvis underbar dag <3

Lämnade en sommarklädd Saga på dagis, lyckan i hennes ögon går inte att beskriva, omkring 8-10 andra ungar sprang fram till henne & kramades & ville leka.. hon är omtyckt, min älskade dotter.. fast iof, vem kan INTE älska mina barn ;) Jag & hennes fina bror knatade därifrån & väl hemma igen möttes vi av Veronica, som ville ta en cigg i solen :) Snackade lite skit, och sen for hon hem :) David den sötnöten sussar ute i vagnen.. medans jag ska ta mig en kopp kaffe & sen ett ryck härhemma !!!

Frågade Saga igår vad hon ville smaska på i fikaväg till picknicken..
hon ville ha : macka, kaka, saft, bulle & godis ;) Hahah, gullepluttan, allt det ska hon få, förutom godiset, däremot ska hon få glass när vi kommer hem efter det :) Men jag har inget bröd hemma, så jag får köpa nån smaskig färdig baguette på ica när jag handlar allt annat, synd om oss vaa ? ;)


ååååh vilken kanonhumör jag är på :)

på med musik, ta en vals med damsugaren & sen fixa tvätten :)



hejsvejs på er


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: