ja nu vet jag !!!

 skulle ALDRIG ha nämt att David INTE hade feber tidigare.. för nu har han det !!! :(
satansjävlaskiiit

David sover igen iallafall, mellan hostattackerna & med alvdon i kroppen!
Medans hans syster ligger i soffan, nerbäddad, som hon har gjort mestadels av dagen..
Hennes feber har pepparpeppar sjunkit till 39,2, det är bra, att det börjar gå neråt, även om det går sakta. Håller tummarna på att den inte stiger igen.

Vill så gärna gå ut en sväng, men blev rekomenderad av ssk & av alla nära jag har pratat med att hålla oss inne iallafall första sjukdagen, då man ska spara på den lilla energin man har.. och det blåser en hel del ute oxå, så man kanske inte ska utmana ödet. och som sagt, vila is the shit ;)

Måste påpeka att kidsen är ÖVER förväntan snälla trots att de är sjuka !!
rädslan att man inte ska räcka till finns ju där hela tiden, men dom har vart jättesnälla (mellan gnällandet) & verkligen gjort dagen fungerande. Mamma ÄLSKAR er <3




nej, ska lägga mig i soffan med Saga igen, ena sekunden vill hon att jag ligger där, andra sparkar hon bort mig & vill vara ensam :/ knäppungen !! antar att hon inte kan komma till ro & somna om jag ligger där, och att det är just det, att hon är trött, och vill slumra till en stund..



hejsvejs


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: