klipp klipp.. JOBBIGT VAA???!!!

klipp klipp.. JOBBIGT VAA??!!


Nu var det ju ett tag sen sist igen.. och om sanningen ska fram så han jag varken haft tid eller lust, nu när barnen var sjuka.. orken har verkligen inte vart på min sida..

MEN nu minnsan.. barnen är bra mkt piggare, trots hostan som inte vill ge sig, så går det sakta men säkert framåt :) David är fortfarande VÄLDIGT gnällig, och kräver massa uppmärksamhet, men Sagas verkar ha gett med sig, då hon idag har vart nästintill sitt gamla underbara HYPERAKTIVA ja :) Tror att inom en dag eller två så är David sitt gamla fina jag igen med :) Men jag har bestämt att Saga inte får gå på dagis veckan som kommer, jag menar.. hemma är det lättare, alla vet att barnen är sjuka, och man har ett val att umgås med oss eller inte, men jag skulle ALDRIG kunna lämna bort Saga på dagis halvfrisk, och riskera att hon blir ÄNNU sjukare, då det tyvärr funkar så på vårt dagis att föräldrar lämnar sina halvsjuka/sjuka barn pga arbete osv.. och det slutar ju i att alla barnen är sjuka konstant.. så NEJ, jag är inte en av dom föräldrarna, som lämnar mitt barn i det tillståndet !!! skulle riskera jobbet för mina barns hälsa.. så är det !!

Igår fyllde VÄRLDENS BÄSTA PAPPABULLN 26ÅR :)
Och det firades HELA dagen, med dom mest underbaraste & finaste familjerna & vännerna vi har, med massa fika, utelek & HELA 26 PLUSGRADER, solsken för hela slanten & allt var perfekt :) En sjukt lyckad dag & jag vill tacka er fina människor som gjorde Daniels dag TOPPEN !! Grillades korv på kvällen & vi var ute till 21 tiden & mös :)

Idag började vi morgonen med frukost, och sen packade vi in Familjen Bulln för en trip till Salnecke & spenderade förmiddagen hemma hos Familjen Cirkus :) Massa lek, fika & skitsnack, väldigt trevligt, och uppskattat, TACK för er gästfrihet sötnötar :) LOVLEY !! efter det körde vi runt runt i 1 1,5 timme, med sovande barn i bilen, körde skogvägar, pratade & bara mös.. och såfort vi svängde in på gården hemma, så vaknade barnen :) Då blev det ännu mera utelek, följt av middagslagning (köttgryta med ris) och sen lekte Pappan & barnen medans jag passade på att röja lite runtom !! Sen kom Robban & lekte lite han med, och just nu sover barnen, medans Pappan & Robban är ute & placerar ut grus på vägen här hemma :)

Själv ska jag ta & varva ner, är lite halvdålig jag med, snorig & hostar, febertoppar till & från, men vad tusan gör det ?? :))



puss på er





Klipp klipp.. JOBBIGT VAA??!!

Sussa

Jävligt jobbigt hahaha Puss puss

btw, snygg bakgrund, samma väggord vi har i vårt sovrum ;)

PUBLICERAT DEN 2010-05-16 KLOCKAN 20:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: