mysfrukost



trots det faktum, att jag verkligen inte känner nån insperation idag, så bjuder jag på ett inlägg...

Väckte barnen kl 7, bara det är mirakalöst, att de senaste veckorna, så får jag väcka dom på mornarna, för bara nån månad sen hade jag en son som gjorde morgon mellan kl 4-6 varje morgon .. till detta, och jag kan säga utan att känna mig dum . I NEED IT !! bara så det är, är jättenöjd med barn som sover hela nätterna, och som sover till kl.7-8 på morgonen istället.. vi är grymt värda det.. !! ja, vart var jag? jussde, väckte barnen, klädde på oss, åt frukost & sen knata vi iväg till bussen.. for till dagis, lämnade Prinsessan (ledsen idag med.. "snyft") och sen knatade jag & Prinsen vidare mot TK (Torgkiosken) föratt vänta 30 min på att de skulle öppna !! Jag var i desperat behov av cigg, och nöden har ju ingen lag.. så David sprang runt skitnöjd på den tomma parkeringen & ropa KATT efter varje hund som gick förbi,  sötnöten ;) efter mkt upprepande & rättande så fick Sista hunden  faktiskt heta : TITTA VOVVA !! duktiga David <3 ja, hursomhelst så fick jag mina cigg, och vi hade då TVÅ MINUTER på att att hinna med bussen hem (eller valet att vänta ytterliga 30min på nästa buss) men SKAM DEN SOM GER SIG !! för vi hann ;) dålig kondis AB, flåsandes hejade jag snabbt på Zara & hennes minsting, strora grabben Ozzy hade hon lämnat på dagis :) Hann snacka en supersnabbis, sen kom min buss & vi vinkade av varandra, himla rar tjej :)

Kom hem, med en sovande son i vagnen, och han sover fortfarande!!
Själv har jag gjort en VANJA & unnat mig en låååångdragen frukost, MYSPYS :)
Vad som händer idag återstår att se, blir lungt iallafall, och förhoppningsvis blir det ju bio ikväll med Veronica :) Allt är bokat & betalt, men det hänger på barnvakt för hennes del :) HÅLLER TUMMARNA !!!

annars blir det väl det gamla vanliga, -kaffe, vika tvätt, småplocka.. osv.. osv...
ELLER så tar jag mig en riktig latardag, och överlåter tvätten till Pappan, så han har något att göra när han har nattat barnen ikväll ;O hihiiii !! AAAH, SÅ FÅR DET BLI !! :D



jahaja.. hejsvejs då !!
Vanja

MMmm Vanja frukostar e långa och innehåller mycket kaffe ;) Men gott gott :) Puss

PUBLICERAT DEN 2010-05-27 KLOCKAN 22:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: