onsdag igen !!


Fiiifaan, vad trött jag är !!
Men thats life, snart dax att väcka Huliganerna & fixa dom inför dagen !
Dagis som gäller för mina fina dotter, och hemmamys som gäller för min fina son.. jag är sjukt lyckligt lottad, som har såna fantastiska barn! TROTS det faktum att Sagas trots tar all must ur mig, TROTS det faktum att David dom senaste veckorna har blivit SJUKT mammig, så kunde jag inte begära mer :) för mellan dessa jobbiga ting, så är det ju dom 2 skitungarna som gör livet värt att leva.. dom & deras fina Pappa! Och jag frågar mig, väääldigt ofta, - vad har jag gjort, föratt förtjäna denna lycka?!

Onsdag hela dagen alltså!
Vettetusan vad man ska hitta på efter dagis!
Något föratt få dagen att gå såklart, men vad?
lär visa sig helt enkelt!

nu ska jag väcka Huliganerna :)

Och fånga dagen..



puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: