pysslig :)



När man har tiden, så är det ju så himla kul att förbereda mat :)
Jag har lagt fläskfilé i egen marinad, som blev GRYM!! och gjort en sallad till maten bestående av : fetaost, soltorkade tomater, gurka & majs, även den ligger i en egengjord dressing som blev supergod :) Till det blir det en egengjord kallsås som står i kylen,  Allt ska dra sig tills i eftermiddag, då köttet ska stekas, och hasselbackspotatis ska göras :) Blir en LÄCKER middag, tror jag :) och Pappan slog nog volter i kontorsstolen på jobbet när jag berättade vad vi ska äta :) najs najs !!
Nu är det liiiite paaanik, då jag såg vad klockan är !!!
Sonen ska väckas, bytas blöja på & i med lunch innan vi måste dra !!!


hejhej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: