redan onsdag ?



Fasiken vad veckan har gått fort!!

Pratade med dagis igår, och med tanke på att Saga är frisk, bortsett från hostan som troligen kommer hålla i sig i flera veckor enligt VC så ska hon gå på dagis imorgon, enbart föratt det är sk SommarPicknick där kl 15, så hon kommer vara där mellan kl. 10- kl. 15 & medverka på detta :) Jag & David kommer då kl 15 med fullpackad picknick-korg & myser med henne & hennes vänner :) Det var personalen på dagis som tyckte att hon skulle medverka, när jag mest ringde & rådfrågade ang hostan ! Med förkylningen som barnen har haft så "ingick" denna hosta, och hostan smittar inte, så självklart ska hon gå imorgon :)

Barnen sover förövrigt, men lär vakna snart tror jag !!
Har sanerat under soffan i vardagsrummet, låg ett ton leksaker, dammtussar & skit där :/ Men nu är det borta. har vikt tvätten från tumlaren & laddat en maskin tvätt, ska snart slänga ihop en köttfärsås som kidsen ska får till lunch OCH middag ;) Haha.. är man bekväm så är man :D Hunnit med en kanna kaffe redan & är inne på kanna nr.2 ;O

När kidsen vaknar ska dom få lite lunch & sen ska vi bege oss ut & leka lite!
Pappan jobbar ju sent ikväll, så det blir till att försöka fördriva eftermiddagen själv med huliganerna!
Innan läggning måste bägge duscha, så dom är rena & fina inför picknicken imorrn!

När barnen har somnat ikväll så MÅSTE jag ta itur med projekt "Sortera barnens kläder" !!
Bort med det dom växt ur osv.. kul kul.. NOT !!! skulle behöva massvis med pengar, så dom kan få nya fina sommar/höstkläder !!

Jussde, pratade med Försäkringskassan igår, och nu är det klappat & klart att jag blir hemma med David tills den 26.e september !! Så ska skicka in dagisansökan idag eller imorgon & hoppas han får en plats på syrrans dagis lagom till oktober :) Och vad jag ska göra efter det.. är en BRA fråga.. paniken smyger sig sakta men säkert på mig.. nån som har ett jobb att erbjuda mig ?? PLZ !!!! jaja, det ordnar sig säkert.. eller nått..



usch, nu snurrar tankarna runt runt :(



hej på er


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: