Soliga måndag :)


Vilken otrolig känsla, att vakna & se ut genom fönstret, och se solen skina till MAX, mätaren visar redan 18 plus i skuggan.. detta bådar bra :) Slängde på mig en klänning, och ska satsa på lite färg idag, när man är ute & leker med barnen :) Pappan har vi gett sovmorgon, han har satans jävla skitont i sin rygg & axel.. Saga sitter & glor på tv, David sover en sväng i vagnen, då han vaknade kl 5 imorse, somnade om typ 40 min hos mig & sen var han Fit For Fight.. & jag ska inta mitt morgonkaffe :)

Vi har inga större planer för dagen, pratades igår om en trip in till Uppsala & köpa grejor till traktorn, så Pappan kan laga den stackars saken ;) Kanske blir det en date med La Familia Cirkus?! Lär visa sig :)


saga är ju bara fööör söt, hon tvingade precis mig att rita en blomma på hennes hand.. -
sån blomma som mamma har, sa hon :) Gullungen <3

David är INTE på hugget idag heller, gnällgnällgnäll, skrikskrikskrik, gapgapgap = MISSNÖJD AB!!
Hoppas han är gladare när han vaknar.. "håller tummarna"...

neh, men så ligger läget till här hemma iallafall :)



fånga dagen mina vänner <3


puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: