sötnötar !!



Måste bara tillägga att jag blir såå GLAD, över att Gruppen på FB växer, som min fina vän Maria har startat <3 Hur sött som helst verkligen :) Detta gör att jag VILL skriva, då jag vet att mina nära & kära uppskattar det jag skriver.. även om jag ibland känner att det är dax att sluta...

har grymt tråkigt i skrivande stund!
Tänkte åka en sväng till Maxi, men LillHuliganen somnade..
Saga behöver nya vårmössor, så jag tror minnsann det blir en tripp dit direkt efter dagislämning imorgon!

Och vet ni?? i Juni har Saga vart blöjfri ETT ÅR!!! (dagtid)
Mina stora tjej <3 allt är på hennes villkor, jag har aldrig tvingat henne att vara utan, det är HON som blir äcklad av att kissa & bajsa i blöja helt enkelt. Så himla duktig, min vackra lilla Prinsessa !!!


David sover, hoppas han vaknar snart & gör mig sällis!

ska slänga ihop en köttfärssås nu, så är det bara att värma på & koka spagetti till sen ;O

lääääääjteeers :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: