tjiiingeliiing



Klockan är över 9, och min tröttmössa till dotter sover fortfarande :/
David har röjt sen 7.. och nu håller han förhoppningsvis på att somna i vagnen :)

Gårdagen var helt FAB!!
Efter att Familjen Bulln gjort Uppsala osäkert, så for vi hem, och fick sen besök av Familjen Cirkus :)
Fick en present av Fru Cirkus, och vad är bättre än en iskall bärs en het sommardag lixom ;) GULD !!
Så vi spenderade eftermiddagen ute på gräsmattan, med lekande barn, kaffe, skitsnack & solen som värmde grymt mkt!! Färg fick jag med, jippie :) När Familjen Cirkus for hem föratt ge kidsen middag gjorde vi detsamma, och stunden efter det kom Fru & Äldste son tillbax, jag & min äldsta huligan kastade oss in i Porschen & for med dom till Uppsala !! In på MixMix (med dragkedjan HELT nere på byxorna!!) & shoppade foppisar till kidsen, 29kr st, kanonpris ju !! Mös runt lite där, kollade in porrhyllan (med dragkedjan HELT nere på byxorna!!) & fick oss ett skratt, men det är en annan historia ;O hihii !! Betalade & for vidare till Maxi, försåg oss med mat på Donken, barnen lekte lite & sen in & handla blöjor & sånt innan hemfärd. Övertrötta barn AB, men duktiga var dom trots det :) Väl hemma så ville Pappan inte natta Saga direkt, utan mysa med henne, så vid kl 21 så nattade vi den fröken, David som var hemma med sin Pappa medans vi var iväg däckade kl 7 :) Tog en dusch & sen la vi oss med för natten !!

Saga kom in till oss vid halv 7, och somnade om.
David vaknade kl 7, och då smet han & jag ut, föratt låta hans syster sova en stund till, och hon sover som sagt fortfarande :) Så vi har klätt på oss, lekt, ätit frukost, osv.. och nu verkar han ha somnat i vagnen ;O

hejhej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: