underbara lööördag !!



Passar på att slänga in ett inlägg medans det är lugnt i huset ;O
David sover, och Pappan & Saga sparkade jag iväg på FolkRace med farbror Greger & Kusin Matte :)
I eftermiddag åker familjen Bulln ut till Min bror m familj , min mamma ska med oxå, blir lek & grillmys :)
Hoppas vädret håller i sig, för nu är det bra gosigt ute :)

Gårdagen spenderades i Uppsala, mötte upp Jenny, Karla, Ida, Fredrik & Lukas, och tog en promenad upp till Gränby C :) Handlade lite kläder till barnen, linnen, shorts & hattar/kepsar :) Sånt som behövs lixom !! Vidare till Kvantum & köpte plocksallad som vi tog med oss till 4H-gården, där vi mumsade sallad, tittade på alla djuren, och hade det såå mysigt :) Sen promenerade vi hem till mamma/mormor för att snylta kaffe ;) MYS !!

väl på hemmaplan igen så intogs det en kaffe hos svärföräldrarna & sen var det dax att natta kids :)
Efter det kom Vanja över, och pimplade kaffe, snackade gojja & lärde mig dumheter ;O hahhaa..
nån timme senare for hon hem, och jag väckte min karl som hade somnat på soffa & nattade oss o sängen :)

och nu blev jag precis överbjuden till grannarna på kaffe, så jag ska lägga David i vagnen istället för sängen, och knata över dit :O'


hej på er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: