uppdatera kanske?!



jomen HEJSAN !!!

tänkte vara duktig & slänga in ett inlägg faktiskt.. men vet inte riktigt vad jag ska skriva ?

Började morgonen med att jag fick väcka bägge barnen kl 7, då var det påklädning & frukost som gällde, hann med kl. 8-bussen & for till dagis. Lämnade en ledsen Saga, som hellre ville åka hem igen :/  Men det gick över efter ett tag ;P Fick skjuts hem av Veronica, handlade lite på ica, och for hem till mig & åt frukost & skvallrade lite :) När hon for vidare la jag David för en lur, och passade på att betala räkningar, plocka lite & kolla på Våra Bästa År.. jaa, jag vet ;O haha !! David vaknade strax efter kl 12, då kom Veronica igen & David fick gröt, jag & Veronica bokade biobiljetter till SACT 2 ;) så på torsdag 17.45 ska vi gå på den :) Mysigt, och kommer hem lagom tid på kvällen oxå :D Så Pappan får lite kvalitetstid med våra huliganer oxå, välbehövligt <3 Jaa, sen hämtade vi barnen, for hem & nu sover Saga & David middag :) Ska passa på att vika lite tvätt & ladda inför kvällen, för när Pappan kommer hem ska vi åka & inviga CityGross, behöver stoorhandla, och vill kika vad det är för ställe ;O najsbajs !! Blir middag inne i stan har vi bestämt !!

Ja, jag har väl inte så mkt mer att berätta...
tror jag..



hejsvejs!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: