vaken natt & nybakt bröd :)



Vettetusan vad det var med David inatt ?! :(
Han vaknade, gallskrek, somnade om, vaknade, gallskrek, ville inte sova, fick ligga & mysa, somnade om, vaknade, gallskrek, blev vaggad, somnade om, vaknade, gallskrek, fick välling, ville inte somna om.. osv osv.. från kl 23 igårkväll, till halv 7 imorse.. min lilla kille :( Tror att det är fler tänder på G, men känns inte som att det "bara" var det lixom..

Han sover nu iallafall, medans jag & Saga har bakat småfrallor & sitter i skivande stund & smaskar i oss varsina såna med smör ,mjukost, & ost, allt smälter samman.. mmm ! undra varför man inte bakar oftare ? Den ENDA anledningen till att jag bakade nu, var föratt vi glömde köpa bröd igår.. men det är FAN så mkt godare att baka eget, och doften som sprider sig i huset är ju obeskrivlig...

Händer inte mkt idag.. vädret suger hästk*k & det blir en innedag helt enkelt!!
Barnen började hosta ikapp imorse ??!! Är det dax nu igen?? yeahyeah..

jajjussde, i fredags påväg till OneBajjing så träffade vi på Storbönderna från Skönsberg, dom var ute på åkern & jobbade, och jag hann klappa lite på RIVER :))) tänk, att om EN SKETEN månad, är han här hos oss, och jag längtar, efter att få mysa med honom, lukta på honom, pussa på honom och kunna LÄMNA TILLBAX honom när han blir arg/ledsen/hungrig ;) hahahaa !!! ååh, snart Jimmy & Madde, så har ni er fina bebis hos er <3



nu vill Saga ha mera macka, kul att det uppskattades :)


pussheej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: