....


Man kan ju undra varför jag ens loggade in här just nu .. har inget vettigt att skriva denna gång heller ... bara gnäll !!
Förkylningen sitter i, avslutade pencilinkuren igår, öroninflamationen & bihåleinflamationen är väck .. känner dock fortfarande av trycket för huvudet, när jag böjer mig framåt osv, men är betydligt mkt bättre på den fronten :) Annars så hostar jag & snorar fortfarande, har fortfarande lock för öronen & hör PISSILLA !! Det är det jobbigaste av allt just nu, att inte höra, folk runtomkring mig blir frustrerade, jag märker det tydligt, och det är jobbigt för mig, som måste ropa : VAAA, VAAD SAA DUUU??!! till varannan mening nån ställer .. suckar !!

Men igår & idag har jag jobbat, och det gick fint, trots eländet.
Igår fick jag vara nere på Parken, och trivdes kanonbra, och idag var jag på Rullan (där jag är i vanliga fall), mysigt att få ta igen lite tid med finaste Maria <3 Timmarna gick fort i portioneringen, och jag for sen direkt ner till dagis föratt hämta kidsen (mellanlandade på stan föratt gå till apoteket & hämta ut mer bricanyl till barnen, där inne inser jag att mitt leg ligger hemma !! bajs) men hämtar ut det imorgon istället då !! Kom hem & vi alla delade på en FamiljePizza från LillaTorget, satt fint, & blev massor över, till lunch imorgon :)  Robban kom förbi en sväng, & fikade, sen nattade jag barnen, Pappan gick ut föratt ploga (och gör det fortfarande) så jag passade på att damsuga, skura, tvätta, städa & dona. Julpyntade det mesta igår, granen sätter jag upp nästa helg :)

Imorgon är en stor dag :)
Barnen ska sova hos mormor & morfar, medans Mamman & Pappan i detta hus ska partaja, garaget är pyntat & dukat, hur fint som helst, G-mormor kommer får sig en fin chock imorgonkväll :) Kommer bli nice, och vilken Svärmor man har, som har gjort det så fint & donat massor :)



jahapp, nu ska jag krypa ner i soffan & vänta in min karl, som har lovat mig massage ikväll, BANNE honom om jag inte får det !!!  min rygg mår inge vidare ... men jag LEVER, och det är väl huvudsaken !!??!!??





aaah tjaaarååå

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: