... runk !!


Jag tror minsann att mitt dåliga mående äntligen börjar vända, och håller på att bli en "vanlig" förkylning :)
Inatt fick jag sova 2 timmar i sträck, hostade en del, sov lite till, och hostade lite, alltså = jag fick sova mer än vad jag gjort på läääänge :) Vilket är guld !!

Jag somnade kl 18 i fredags, Pappan tog barnen, och jag sov.
Var vaken mellan kl 8 - 10 på lördagen, sov till kl 16, åt en halv pizza, pussade lite på barnen & somnade om. Sov alltså i princip hela lördagen. Igår (söndag) var jag på benen :) Är fortfarande grymt seg, trött, hostar & snorar, men som sagt, PÅ BENEN :) Var ute & lekte en sväng med barnen, sen gick jag in & bakade en tigerkaka, som familjen fikade på. Damsög & skurade golven. Till middag lagade jag en smaskig köttgryta, med ris. När barnen var nattade så blev det soffan för både mig & Pappan !! Hade en febertopp, och knaprade piller.

Idag gick vi upp vid 6,  & mös i soffan, David har bjudit på sitt allra sämsta humör, Saga sköter sig själv, med lek & film <3 Har plockat ur diskmaskinen, & vikt tvätt !!  Nu sover David, Saga myser lite, och jag har precis tatt mig 2 ipren. Huvudet dunkar :(

I eftermiddag kommer Maria, Grim & Idun hit på en playdate, dom är oxå snoriga, så det känns som att det kvittar ;) Barnen behöver leka av sig, och mammorna med för den delen !! Ska bli trevligt :)

Imorse när vi klev upp var det -10 ute :/ brrrr !!
Nu är det "bara" -5 ;) haha, så vi får se hur det blir med uteleken, eller om vi håller oss inne, med en sprakande brasa, film & mys <3



ska lägga mig & vila en stund på soffan nu med finaste Saga, & hoppas på att finaste David, vaknar på rätt sida sen ;P 



hej hej 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: