sjukstuga



Ja, som om det inte vore nog med att bägge barnen hostar & snorar massor, så har även jag dragit på mig något liknande, sen typ över en vecka sen tillbax !! Hostar sönder mig totalt, värst nattetid, igår natt trodde jag att jag hade hostat sönder ett revben, men igår på morgonen kändes det OK, men inatt så hostade jag verkligen sönder ett revben :/ Känns som att jag har ett blåmärke inombords, ömmar ändå ut i ryggen. Spenderade halv natten hostandes på toaletten oxå, då jag kräktes upp gårdagens mat, plus slem & galla .. Huvudet dunkar konstant, & har andningssvårigheter .. Cocilanan (stavning?) gör mig något bättre i halsen, men jag mår illa & är snurrig av den istället ... suckar !! Duktig som jag är så pallade jag mig iväg & jobbade extra 2 ggr i veckan som var, alla pengar behövs ju, och jag anser, kan man stå på benen, så kan man försöka göra ett någolunda bra jobb oxå.. sån är jag, på gott & ont !!

fyyyfaan avd jag gnäller ... :(

Igår vad min mamma & syster här, och avlastade mig lite,betydde verkligen guld. Jag älskar er <3
ni är bäst bäst bäst !!!

Idag har jag (förutom att mått piss) städat lite & bestigit mitt enorma tvättberg.
Och tagit tag i alla papper som ska skickas till a-kassan osv .. Ska bara skickas in nu, sen vänta på svar !!
Saga sitter på sitt rum & målar, medans hennes lillebror sover middag & har gjort det sen kl 10, tröttisen !!
Pappan har jobbat över i snart 4 veckor, flera dagar i veckan, men idag, så kommer han hem som vanligt, & det är välbehövligt för både honom & barnen, då som inte har setts sen i måndagskväll ... Jag ska laga en god middag, och sen ska hela familjen mysa i soffan, och ta igen massa förlorad tid <3

Meningen är att jag imorgon ska på inflyttning&maskeradfest hos min fina vän, men som det känns nu, så är nog det bästa att stanna hemma, men vi får se hur det blir, kanske mår tiptop imorgon ;P "hoppas"

Nu ska jag dricka lite thé, och tina upp en fläskfilé, som vi ska avnjuta ikväll, med klyftpotatis & en god
gräddsås :)



tjiiiiing
Maria

DU STANNAR HEMMA !!!! Det finns fler tillfällen att ha fest på hjärtat.. Älskar dig <3

PUBLICERAT DEN 2010-11-06 KLOCKAN 00:26:56
BLOGG: http://kevinsmother.blogg.se/
Idarcarmen

Great looking site. It has been helpful. Thanks

PUBLICERAT DEN 2011-05-01 KLOCKAN 11:43:34
BLOGG: http://idarcarmen.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: