The Blogg Is Not Dead ;P



bara jag som suger på att uppdatera u know :)

David sover middag, Saga leker, & jag fryser, ska tända i kamin strax & koka mig ännu en kanna kaffe !!
Vi var ute en sväng & åkte lite pulka tidigare, men min feber tvingade in oss efter en stund !! Häromdagen så kom det massor med SNÖ :P jag gillart, jag menar, om det ändå ska vara svinkallt, så kan det lika gärna snöa massor oxå :) Hellre det är slask & skit !! Barnen njuter för fulla muggar av snön & deras Pappa med ;P

hmm ...
Nog föratt jag ÄLSKAR att vara hemma med barnen, men FAN vad rastlös man blir, speciellt när barnen är på dagis !! Jag vill ha ett jobb :( Känna att det kommer in några kronor iallafall, komma bort några timmar per dag & jobba lite lixom, jag blir TOKIG på detta !! Jag har sökt ALLA jobb, som det finns någon mening med att söka, ringt olika företag, osv osv .. På måndag ska jag till AMS på möte, hoppas vi kan bättra på mitt cv lite & så. Efter det åker jag & jobbar några timmar på mitt gamla jobb = pengar :) Just nu så suger det mesta, känner paniken inför hur månaden ska gå runt, ekonomiskt .. Hoppas på att snart komma igång med stämpligen, och håller tummarna på att barnen kanske kan få iallafall varsina julklappar iår ... :( eller nått .. fyfan !! Tur att vi är rika på kärlek i våran familj, för det är det ju inte så många andra som har turen med att vara <3 Så jag lever på det, kärleken <3




nu ska jag knarka hostmedicin, och mysa med Saga !!
och hålla tummarna på att min satans jälva skitföräkylning ska gå över SNART !!




TJIIIIINGELIIING

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: