:D


Never give up !!!



idag är det en bra dag :)
Solen skiner, barnen är på toppenhumör & jag ska ut på äventyr i några timmar, sen ska jag spendera resten av denna soliga dag med min fina familj <3 Tror minsann att vi ska grilla korv i eftermiddag när jag kommer hem igen :) Fatta mysigt lixom !!

Igår var Pappan iväg med några vänner, drack lite öl & hade det trevligt, Barnen däckade som grisar tidigt och jag fick finbesök av Robban & Linnéa som förgyllde min fredagskväll :) Det tackar jag för, alltid lika mysigt att umgås med er :)) Vi avrundade vid 00.30 tror jag, lätt en kanonkväll :)

I skrivande stund så ligger barnens pappa i soffan & halvsover, medans jag & barnen sitter här i köket, jag vid datorn, barnen vid samma bord & leker med lera :) Så kul att se när barnen sammarbetar, och leker fint <3 Mina älskade vackra barn <3

neeh, nu ska jag dra på mig mina lackleggings, och nån tunika, i väntan på att timmarna till avfärd ska närma sig & jag drar iväg med min svägerska :) får se om jag tar med något av barnen, eller inte :)




tjiiiingeliiing

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: