helgen drar mot sitt slut ..

tråkigt värre ...



Ute regnar det ..

David sover middag, Han har vart vaken mellan kl 23 igårkväll, till kl 06 imorse, han sov 10min hit, och 10 min dit .. efter 8 flaskor välling, 2 bytta kissblöjor, vatten, bricanyl, alvedon & lite vaggande, så gav vi upp.. Känner mig mer död än levande, men men ... 

Saga leker i sin koja i vardagsrummet som hennes Pappa har "byggt" med filtar osv :)
När David har vaknat är det dax att åka & handla, det ekar tomt i kyl, frys & skafferi, och så kan vi ju inte ha det !!

ja, tänkte berätta om gårdagen :=)
Den var ju sådär överdrivet perfekt !!
Vi packade in familjen i bilen & for till Knivsta, för en date med Familjen Cirkus ;)
Det första vi gjorde var att ta en promenad till en lekpark en lite bit från dom, där grillade vi korv, barnen gunagade, åkte ruschkana, lekte i sandlådan & busade massor, medans vi föräldrar tog igen massa tid, och pratade av oss massor :) Efter det promenerade vi tillbax, och gick in till dom & värmde oss med kaffe , dom bor sååå himla fint verkligen, ett riktigt drömplace :))  barnen röjde satan & vi föräldrar fortsatte med det vi är bäst på, snacka av oss & dricka kaffe ;P haha !! Sen packade vi ihop bägge familjerna i varsin Volvo & begav oss mot Örsa, för lite trix & fix, vi avslutade dagen på Lilla Torget, där vi käkade pizza & hade det bra !! Så TACK till världens bästa Susanne, Robin, Vilmer & Douglas <3

 








jahapp, nu ska jag krypa in i kojan tydligen, order från min dotter ;P




hejsvejs !!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: