lördag hela dagen :)


Hääärliga lördag !!!
Musiken dånar från högtalarna, Pappan & Saga är ute & leker, David ligger & sover middag & jag bara ÄR  :)
Några liter kaffe har jag hunnit få i mig oxå, livets goda dryck ;)

Barnen har bytt av varandra HELA natten, dom har snorat, hostat, skulle upp & kissa, ville inte sova, & var lagom missnöjda, minutrarna efter att den ena äntligen vart tyst, så började den andra, och så höll dom på mellan kl tolv inatt, till 7 imorse, då gav vi upp !! Så är lite sliten idag, men vad gör det, finna alltid dom som har det värre, har lärt mig att tänka så.

Har börjat knapra min kur IGEN, för magsåren.. suckar !! Men tabletterna hjälper, och det är ju huvudsaken. Och så länge jag behandlas, så är risken så ytters liten att det ska gå över till blödande magsår, så jag knaprar gärna lite piller föratt kunna undvika att få det värre lixom :) och när vi ändå gnäller så kan jag tala om att min rygg har gett upp för 150.e gången, jävla skitdiskbråck, fucking ischias & smärta över lag kan slänga sig i väggen !! men som sagt : det finns alltid dom som har det värre, och jag har ju lixom lärt mig att leva med mina problem, men skönt att gnälla av sig lite ibland faktiskt !! Jag får vardagen att gå ändå, bara att bita ihop & gråta inombords av smärta istället ;) haha, OK, tyck liiiite synd om mig snälla ;P skämt åsido ...

Men till ROLIGARE SAKER :))
jag ska alldeles strax väcka David, och börja packa in barnen i bilen, då vi ska åka hem till mina föräldrar & fika med dom, barnen saknar ihjäl sig efter dom juh <3 Efter det ska vi åka hem till Mia med familj & äta middag, jag LÄNGTAR efter min underbara fina vän <3 och jag längtar efter att få se deras nya lägenhet :)) detta , kommer bli en bra dag <3

OCH IGÅR SNÖADE DET MASSOR PÅ MIG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
;);););););););););););););)


puss & smeeek, höööstleek

Maria

Tack snälla för i lördags :) Love you

PUBLICERAT DEN 2010-10-18 KLOCKAN 14:55:33
BLOGG: http://kevinsmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: