Ny vecka, Nya tag !!



Jajjamensan, en ny vecka, med nya friska tag !!

Har jobbat idag, gjorde det jag skulle, & sen hoppade jag på bussen, och åkte diiiirekt ner till byn, och mötte upp min älskling & våra älsklingshuliganer, föratt inta dagens middag på pizzerian ;P det satt som en smäck !!!!! Mätta & belåtna åkte vi sedan hem, kramades lite & sen var det nattinatti för kidsen <3

Daniel är ute i garaget med min bror, jag har precis beställt framkallning av lite foton jag hittade på datorn :) Måste köpa mig ett fotoalbum oxå :)

Igår mös Familjen runt på Mickelsmäss, årets mysigaste marknad :)
I 5 timmar gick vi runt, först med barnens farföräldrar, och sen med Robban.
Köpte massor med strumpor, godis till barnen, lite leksaker, åt BärstaKlämma, & så.
Efter det åkte vi hem till Robban, drack kaffe, & åt havrebollar/kokosbollar, barnen röjde som attans, tur att han har barnvänligt hemma (läs : ungkarlslya, haha) Sen för vi hem & gav barnen mat, kollade på barnprogram & sen nattades dom.

JAA, JUSSTE : ang sofforna jag skrev om sist, så var dom SJUKT MKT FINARE I VERKLIGHETEN än på bild :))) Och dom är VÅRA nu :))) Vi åkte & köpte dom i torsdagskväll, barnen var hos farmor, medans vi for, så nu är det jättemysigt i allrummet :)))) jag är hur nöjd som helst. Skumt det där med hus, hur man än vrider & vänder på det, så finns det ALLTID miljoner saker att göra, och miljoner projekt att fixa. Mycket vi vill göra. Vi har ju tex : utbyggnaden & rivningen av hallen, bygga nytt kök, utbyggnad från vardagsrummet & 8-10 m ut (så barnen får nya fina rum) Kamin till vardagsrummet, tapetsering i ALLA rum osv, osv, osv... vi ska inte ens nämna hur vi har/ska fixa utomhus, ojojojojjjj, som sagt, många år kommer det att ta ... men den som väntar på någe gott .... hua hua !! men måste erkänna att det är kul samtidigt :)

vart var jag ??
Ja, veckan ser ut som alla andra veckor, tror jag ...

nöjd nu Emelie ??
<3<3<3<3<3<3<3<3



hejsvejs !!!





















och vet ni ?
jag TROR på mig själv :)

Emelie

Jaaa, nu är jag så himla NÖJD! <3<3<3

Klart du ska TRO PÅ DIG SJÄLV GUMMAN! Du är ju superkvinnan och jag tror du kan klara ALLT!

Vet du vad? Man FÅR må skit ibland!<3<3<3

Älskar dig och din familj! Pusss

PUBLICERAT DEN 2010-10-05 KLOCKAN 12:31:04
BLOGG: http://emiliagronbergsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: