söndag



Saga for iväg till fyrishov igår, med faster Camilla, Emmelie & Thea :)
Dom hade haft en sjukt lyckad dag, och tjejorna hade skött sig exemplariskt :)
Jag & grabbarna blev lite smått uttråkade, så vi for till Bärby, föratt hänga hos Pettson nån timme. Grabbarna kirrade upp IKEA grejor, medans jag & David busade, och tittade på !! Efter det for vi hem till barnens farföräldrar, föratt äta pizza med dom, satt som smäck ;P Sen for vi vidare till Hamra, för en fika hos svägerskan med familj :) Mycket trevligt !! Vid 19 for vi hem, & hämtade en övertrött Saga ;) Nattade barnen & sen kom Jimmy, Madde & Riwer på besök, även Sofie gjorde oss sällskap ett tag !!  Vi fikade, gosade med sötaste Riwer, och snackade gojja in till småtimmarna, då dom for hem :) En helt perfekt dag med andra ord :)

Idag är det söndag & det snöar ute, det gillar vi :)
Saga for precis iväg med samma sällskap som igår, på sitt allra första biobesök = lyckliga unge <3
Dom skulle se en barnfilm, och sen luncha på MAX, mysigt värre :) Pappan är ute i garaget med sin bror & brorsson, meckar & byter till vinterdäck på div bilar !! David sover fortfarande middag & jag ska ta atg i lite tvätt & småplock. Funderar även på att steka köttfärsen till Tacosen som vi ska äta till middag & även kutta grönsker, så jag har det gjort, fall man får för sig att göra annat innan middagen lixom ;P


seså, dax att sätta fart !!




pussheej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: