tjenixen sixten !!




Men tjena tjena, mittbena .. eller nått !!

aah, inskolningen går superduperskitabra :)
David är så himla trygg i sig själv, framåt, nyfiken & glad så detta passar honom som handen i handsken :)
Känns skönt för mig, då det är GRYMT jobbigt att lämna från sig sin/sina ögonstenar, men jag litar på personalen, ser på David att han avgudar förskolan, och att han verkligen får tiden att LÄRA KÄNNA SIG SJÄLV nu :) Han har ju inte riktigt fått den möjligheten innan ..

Är spänd inför att börja jobba, lämna barnen på dagis & avskyr känslan av att vara från barnen, samtidigt som jag ser fram emot det hela, blandade känslor helt enkelt. Hoppas ju självklart på att få jobba mkt på Rullan, men söker ju även andra jobb hela tiden. Jag har många bollar i luften & många planer för mig själv, man kanske ska ta sig i kragen & börja PLUGGA ?? nääh, jag vet inte ja, kanske, kanske inte. Måste ju vara taggad & motiverad till det, och jag har ju ingen som helst aning om vad jag vill bli i framtiden :/ Men en sak är säker : jag är UNG, jag har bildat familj & lekt av mig, så ska jag fokusera på MIG, och min framtid, min familj & mina val .. Låter egoistiskt, men så är det bara :)


nu ska jag krypa ner i soffan med min älskade dotter & mysa, medans min älskade son sover middag :)
Ikväll ska vi åka & handla, då det sista till Sagas kalas på lördag måste köpas :) Mammas bebis blir 3 år <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: