världens sämsta bloggare .. JAG VET !!



men mina dagar är så hektiska lixom ..

Inget är sig likt, jag jobbar förfullt om dagarna, barnen går på dagis, och när jag väl är hemma om kvällarna så har jag MAX en timme att ägna till barnen, som jag saknar hjäl mig efter, innan dom skriker efter sin nattsömn kl 19. Och när dom sover så har jag en karl, som saknar mig om dagarna och jag han <3 Sjukt viktigt att inte glömma bort varandra. Runt 21-tiden varje kväll sover vi som stockar, då det är tidig uppgång på mornarna för oss alla här hemma. Försöker i den mån jag kan & orkar att hålla relativt bra kontakt med mina FINA UNDERBARA vänner <3 jag försöker verkligen ...

Jag trivs på jobbet, och med arbetskamraterna.
Det är FULLT ÖS varenda dag kan jag lova, går inte att jämnföra med CoopCafé&Kök lixom. Jag tror att jag gör ett bra jobb, det sägs så iallafall :) Dagarna går relativt fort, med tanke på vilket tempo det är heeeela tiden. Är sliten som attans om kvällarna, då mina dagar i 3års tid inte riktigt har sett ut såhär lixom ;P haha ..

Saknar tiden med mina barn, trots att jag vet att dom har det bra på dagis, dom trivs som attans & tycker det är superkul. Men mitt mammahjärta gråter måste jag erkänna ... :( Men jag är sjukt glad över vart jag står i dag. Bara man kommer in i det hela så blir det en vanesak helt enkelt ..

nu har min fina make tänt en brasa, & tänt levande ljus ..
Mysfaktorn är HÖG <3



hejsvejs

Och btw : bloggen är upplåst tills vidare, på prov, tills nån dum jävel behagar sig att kommentera, och skriva något elakt eller spydigt igen. Då gäller det gamla lösenordet igen, så ni vet :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: