- GodMorgon !!



Sitter och njuter av mitt morgonkaffe, medans barnen myser i soffan, & Pappan har sovmorgon !!

Jobbat hela veckan som vart, och det har känts kanonbra.
& jag jobbar hela veckan som kommer, ingen rast, ingen ro ;)
Så denna helg går ut på att ladda inför veckans jobb :)

Igår när jag kom hem från jobbet så stod middagen på bordet, Pappan & Saga hade lagat korv & makaroner, duktiga dom !! Pappan slutade vid 2 igår, & hämtade barnen på dagis efter det, så himla skönt, att slippa hämtningen när man jobbar till 16.30, & bara vill hem lixom :) Hann med massa mys med hela familjen, Pappan & jag drack nån öl på kvällen & glodde på tv, nerkrypna i soffan !! ett bra avslut, på en lång dag.

Idag ska vi göra så lite som möjligt.
Ska väl småpyssla ute & inne, som vanligt.
Busa med barnen & laga någon god middag.
alldeles lagom, & sen avslutar vi med lördagsmys.

Är tyvärr i lite tvist med förskolan, men jag hoppas på positiva besked på måndag när jag lämnar barnen på dagis. annars tar vi det vidare, vilket vi hoppas på att slippa såklart.

Annars svävar jag på moln, det är såhär det ska vara.
jag är lycklig, & njuter av livet.




puss på er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: