- Goooooodiiiiiiis !!



Japps, nu är vi hemma från maxi igen efter en date med barnens Mormor, Farmor, Moster & Kusin Karla :) Men helvete vad med folk, & jag ville ju inte sticka ut från mängden, så jag var tvungen att köpa med mig 3 kg godis hem ;) Inte bra, jag vet, men fortsätter jag träna hemma, röra på mig och det jag gör i nuläget, så skadar det inte, & jag ska ju lixom inte äta allt själv.. eller ? ! ;) haha .... Unnade faktiskt mig själv en tunika idag, en söt gammelrosa (rutig) fick den för 129kr, jo ja tackar jag :) Min mor köpte en likadan ;P Söta vi kommer bli när vi matchar !!

Nu är vi som sagt hemma igen, har försett barnen med varsina små skålar med godis, satt på en film & så. Dom småmyser i soffan, medans jag får hinka lite kaffe. Bara en tidsfråga innan det blir fight, men jag njuter i nuläget .

Pappan jobbar över idag, så jag köpte faktiskt hem en pizza, som bara är att köra in i ugnen sen, som jag & barnen ska äta till middag, & en feeeeet baguette till Pappan i huset, som han ska få ha på massa smaskigt på & ha med sig som lunch imorgon.

Ikväll ska jag lägga in alla räkningar, så jag har det gjort, sen ska jag ringa & försöka planera in fredagskvällen med kvinnan som fyller åååår då !! Hoppas på det bästa, vill ju fira damen ;) (inga undanflykter nu vaaah, haha)

ska rota lite i en av 2 påsar med godis nu ;)






heeeerrrrååååå !!


& GRATTIS min vän, är så glad för din skull :)))

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: