- Jag älskar livet !!



Härligt väder, härliga ungar & en härlig karl ♥
Sånt gillar vi skarpt, visst ?!

Idag ska Svärfar firas, som fyller år imorgon.
Blir tacobuffé, hääärligt, ska blir gött som attans.

Maken är ute & pular med traktorn, David sover middag, medans jag & Saga har pysslat massor, & kirrat present till farfar, Saga är supernöjd, & bara längtar efter att få lämna över paketet, hon är så söt, mamma lilla charmtroll !! Jag tror att farfar kommer bli jätteglad över paketen som Saga har fixat, David är såklart oxå med på ett hörn, men hann inte så mkt innan han vart övertrött & behövdes läggas.

Efter kalaset blir det hemåt, & börja ladda inför 5 dagars jobb.
Känns ovant som fasiken, men SKÖNT, trots att kroppen inte är van vid att jobba så intensivt. Men lönen denna månad, & månaden därpå blir ju ganska annorlunda om man jämnför vad jag är van vid. Skönt att äntligen kunna få LEVA igen. Får ju eventuellt min ersättning från försäkringskassan denna månad oxå om jag har tur. Lönen från Kommun får jag ju nästa månad, men lön från Restaurangen & fsk duger bra sålänge ;)


nu ska jag vrida på musiken, vattna mina blommor, sopa lite på altan & så, i väntan på att lilleman vaknar, & vi ska börja göra oss klara för kalas :)





pussheej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: