- Like a shining star <3


Jag lever ;)


Har vart lite dåligt uppdatering de senaste dagarna, i know ;)
Men livet är sig likt, vi jobbar, barnen går på dagis, livet leker !!
Vi har fixat barnens sandlåda, köpt ny sand, köpt nya kläder till barnen, lite även till mig, unnade mig även en rosa ipod, som passar utmärkt med tanke på hur mkt jag är på språng, & blir taggad av musiken. burn burn burn ;) Nährå, men känns skönt att ha kommit igång att motionera lite & se resultat :) me like.

Idag lämnade jag barnen på dagis, sen for jag iväg & jobbade några timmar (nya jobbet), tiden bara flög iväg, & vi fick mkt gjort, duktiga vi är !!  Sen hämtade jag barnen på dagis, & vi var ute ända till kl 18.30 & lekte i barnens lekpark, vi åt pizza som Pappan dumpade av till oss (han jobbar över idag) & sen goffade vi glass, allt ute på altan, så sjukt mysigt. Jag har nyligen lagt barnen, då dom fick vara uppe lite längre idag, för deras mamma var kramsugen :D 

Har hunnit ringa några viktiga samtal idag, & fixat lite.
Imorgon jobbar jag på "Restaurangen", & på fredag på "nya jobbet"..
Med lite tur så blir nästa månad (nästan) lika fiiin som denna, klirrklirr ;P 
Vi har till & med kunna lagt undan pengar denna månad, det var flera månader sen sist vi kunde göra det, nu tack vare Pappans slutlön från BraBil !! Men jag är lycklig utan pengar oxå, inte alla som har samma tur som mig, att kunna leva på kärleken runtomkring, när pengarna är slut !! Men är man inte van att ha pengar till övers, så myser man gärna lite extra de fåtal ggr man har det.

Nästa vecka blir kämpig för kidsen, jag jobbar 8.00-16.30 heeela veckan (på restaurangen), & det innebär att barnen går från öppning till stängning då (6.30-18.30) :/ Men det kirrar dom lätt, mina barn är ju bäst :) Pappan kommer att lämna & hämta hela veckan, bästa han <3


nu ska jag stänga ner datorn för idag & inta soffläge :)




tjingeliiing


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: