- rubrik ?



Alltid lika tråkigt att försöka komma på en bra rubrik tycker jag !!

Imorse klev vi inte upp ur sängen förrens vid 6.30 :)
Känner mig så sjukt utvilad & taggad inför dagen, trots att vi inte har några speciella planer.

Diskuterade med Pappan igår, & eventuellt så ska jag & barnen möta upp honom nere i byn i eftermiddag, när han är påväg hem från jobbet, köpa med oss glass & sätta oss nere vid ån & mysa :) Jag & barnen tar oss en promenad ner då, i det fina vädret. Om vi inte skulle känna för det sen, så skulle Pappan köpa med sig glass hem, så ska vi sätta oss hemma på gräsmattan & mysa istället, vilket som duger för mig :)

Nu är hela familjen Bulln lediga fram tills på måndag tillsammans :)
Jag jobbar på måndag, men är hemma skapligt & kan mysa gärnet med mina älsklingar.
På lördag ska vi på PåskMiddag, nice, & skönt att slippa laga mat ;)

Ska snart lägga David för hans lur, sen ska jag & Saga göra lite påskkort, som vi kan dela ut när vi ska ut & tigga godis i eftermiddag (grannar:ni har väl laddat med godis till kidsen?, haha)

är mätt som ett as, inte varje dag man äter baguette till frukost, med pesto, fetaost, soltorkade tomater & skinka, satt som en smäck kan jag lova :) fyyyfaaan vad gott.


Är btw jättenöjd med min nya tunika jag köpte igår, den ska jag garanterat ha på mig på fredag, efter Påsk-kalaset, då jag ska iväg på fest ;)



ja, dax att köra igång en maskin tvätt oxå, sen natta Lillsnorre.




hejsvejs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: