- Sweet child of mine <3



Klockan är över 8 & dom har inte ringt från jobbet, tror inte dom gör det idag heller, jag jobbar imorgon iallafall, fast på mitt nya jobb :) Ska ringa & tigga lite timmar på Restaurangen sen oxå, men dom ringer säkerligen i veckan ;) Att jobba en enda dag på en hel vecka, känns lite tråkigt, vill jobba meeeer, meeeer, meeer :)

Vid lunch ska jag & barnen eventuellt ta en promenix med svägerskan & barnens kusin :)
Lär visa sig vilket håll vi går åt, men att röra på fläsket känns sååå rätt idag :) Skulle ju behöva posta ett brev till försäkringskassan, men har dock inge kuvert, bara frimärken :/ Måste postas idag, om jag eventuellt ska hinna få min ersättning till slutet av månaden, skulle ju verkligen behövas, man vill ju göra rätt för sig. Men med min tur så har jag säkerligen fyllt i pappret fel på något sätt, & det dröjer 2 år innan jag få ut dom pengarna !! ;)

& påtal om pengar så så jag tillbax på skatten = WOW, flera tusen :)
men jag ropar inte hej ännu, kan bli så att Pappan får betala tillbax, & då ryker ju dom slantarna direkt, men håller tummarna på att det isåfall går jämt ut iallafall !! Kan hans jäkla dek komma snaaart så vi vet lixom !!

nu blir det massa mys <3





puss puss
Sofie

Har han bank id kan han logga in på skatteverkets hemsida å kolla det direkt. Kan även deklarera direkt på internet om han vill =) Så fick jag reda på till mig å Arvid! =)

PUBLICERAT DEN 2011-04-04 KLOCKAN 08:51:46
BLOGG: http://sofffiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: