- Tänk om man vore ekonomiskt oberoende ...


JAAA, Tänk om man vore ekonomiskt oberoende ...
Då hade jag genast klickat hem dessa fina grejor, på momangen...



Skrivbord & stol
soffa


soffa

lampa





Ja, som de flesta vet så går ju Sagas rum nästan HELT i HelloKitty, och Davids nästan HELT i Blixten MacQueen :) Döhäftigt verkligen, speciellt nu när Davids rum är klart, tapeter, & bård sitter på plats, vi ska bara köpa lister, sen är det komplett, men möblerna skulle jag kunna döda för :)

Idag kom barnen hem efter att ha sovit hos mormor & morfar under natten.
Vi fick massor gjort hemma, & unnade oss därav lite partaj på Lördagseftermiddagen/kvällen.
Dock avslutades festen kl 21.15, då jag hittade min make sovandes ute på barnens ruschkana :/ (haha)
Fick hjälp att natta honom, sen kastades våra grannar hem , vi hade sjukt kul innan Maken behagade att somna, hihii (TACK TILL ER FÖR HEL-LYCKAD KVÄLL) ..

Har hunnit röja både invändigt & utvändigt idag i det fina vädret, har vart på husvisning & myst med mina syskon & deras familjer :) behöver jag nämna att JAG ÄLSKAR LIVET ? ;)

Har jobbar massvis nu & jag älskar det.
Mår sjukt bra, & trots att det finns folk därute som tydligen stör sig på min lycka, så bryr jag mig fortfarande bara om min egna lycka :) Visst är det fantastiskt, att hitta inspirationen att inte bry sig :D  

Nu är jag & barnen ledig , vi har påsklov fram tills NÄSTA måndag, då jag jobbar, & barnen börjar nästa tisdag igen på dagis. Vi har massa mys inplanerat, mammas älskade sötungar.




Nu ska jag & maken dricka lite thé i soffan & vänta på JohnBlund.



sweet dreams <3 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: