- this is life <3



Har precis nattat min minsting till gris.
Tror nämligen att min svägerska har somnat om ;)
Så vi får nog ta promenaden senare, eller en annan dag !!
Inge kul att promenera utan vuxensällskap ju ;)

Älskar det faktum att man ser dag för dag hur våren närmar sig.
Det är inte mkt snö kvar alls nu, ju mer regn & blåst, desto mindre snö & desto snabbare närmar vi oss våren & dess härligheter. Jag gillart, massor massor massor :) Längtar verkligen tills barnen kan leka ute i vårjackor & gympaskor. Inte långt kvar nu !!

ååh, jag hoppas det går bra för Daniel idag, men det VET jag att det gör.
Vem kan inte gilla honom lixom ;) Jag är så himla stolt över min älskling.

Ska rota i frysen efter något passande till middagen ikväll.
& försöka komma ut en sväng med kidsen, så dom får lite frisk luft senare.
men det jag ska göra nu är nog att krypa ner i soffan med Prinsessan, kolla på PippiLångstrump & mysa i massor. Känns lite lagom ;)





tjingeliiing


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: