- Tjiiiingeliiiing :D



Fasiken vad skönt det är att bara sitta & njuta av tystnaden ibland & hinka kaffe i massor :)
Halva familjen är iväg till Bärby en sväng, medans den andra halvan (jag & lillsnorre) är hemma, Lillsnorre sover middag & har gjort det sen kl 11 !!

Jag & Saga var ute en sväng & lekte, innan Pappan ville kidnappa med hennes som sällskap till Bärby :)
Funkade utmärkt för mig, då kan jag istället ladda inför korvgrillningen om några timmar, då ska vi ju vara ute så det bara skriker om det ;) & med ladda menar jag ju det jag skrev först ;)

Emmelie kommer över om ett tag på en kaffe & lite snicksnack ;)
Mysigt värre, alltid trevligt med sällskap (hajjar du piken Maria?♥), haha !!

Imorgon ska jag försöka hitta orken till att putsa alla fönster, men känner jag mig själv rätt så blir det uppskjutet en vecka till säkert ;P Men det skulle ju verkligen behövas om inte annat !!

Längtar efter att få ta tag i Davids rum, bara vi hittar "rätt" till hans rum, vi kan ju inte riktigt bestämma oss för hur hans väggar ska se ut, plus att det måste finnas pengar till sånt, men vi har ingen bråtska, ungen trivs så sjukt jäkla bra i dagens läge, så ingen stress :)



Utan Daniel, barnen & våra nära & kära i min närhet hade jag aldrig lyckats hittat mig själv igen♥
Det är ni som ger mig styrkan, lyckan, & motivationen att vara glad, positiv & må bra :)
Jag gjorde upptäckten, att gräva ner sig, gör ingen nytta, utan allt blir bara sämre.
Ni är mina klippor, alla fina personer därute, jag älskar er !!




jag ler igen, ser ni ? :)
& det känns så sjukt bra !!
Lyckan är enorm.





puss på alla er sötnosar !!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: