- Vilken häääärlig daaag ...



Nyss inkommen efter utelek med Saga, Svägerskan & sötaste brorssonen Adam :)
David ligger inne & sover en väääääldigt sen lur, då han inte ville sova som vanligt idag :/

Men ska snart väcka honom, Vi ska få lekbesök av Emmelie & huligaanligan ;) Mysigt värre.
Sen kommer Pappan hem med Pizzamiddag, & glassen som han har lovat barnen såklart, fyfasiken vad livet är underbart !!

& hela mitt hus doftar massa gott efter att torktumlaren har gått & spridit massa god sköljmedelsdoft efter sig :) Sån gillar jag, det luktar så rent & fräscht i huset :)

påtal om rent & fräscht så ska huset få sig en omgång ikväll, ska damsuga & skura när barnen har somnat, sen ska jag & Pappan har myskväll delux <3

Världens bästa Pappa/Make var så rar & åkte till glasbanken till mig, så jag slapp det idag, måste ju ha massa gottig dricka till morgondagen. Vi ska ut & käka på restaurang, fira finaste, sen blir det hemmafest hos henne :) Kommer bli en supermysig kväll, & om ingen snäll jävel erbjuder sig som chaufför så sover jag kvar där, annars åker jag hem ;) Blir bra vilket som, har ju mitt alldeles egna nattlinne hos henne så ;) hahaaa ...

& jag fortsätter min kanonbraiga metod, att se förbi det onda, strunta i allt som gör mig ledsen & upprörd, & fokuserar på allt det underbara runtomkring, & vet ni ? det FUNKAR, jag mår så sjukt jävla bra, ser fram emot varje dag, & älskar varje sekund. Tänk, vad en bra inställning kan göra mycket här i livet :) jag är stolt över mig själv, & tacksam över mina underbara vänner/familj som alltid finns för mig, de gången jag vill gå under jorden...















puss & kraaam




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: