dax att sova :)

god kväll alla sötnosar. ↲Ligger nerbäddad i sängen efter en hård arbetsdag !! Började dagen kl 4.45 imorse, då klockan ringde. Upp efter en stunds snoozande, och började göra mig iordning i väntan på att kaffet skulle bli klart !! Drack mitt kaffe och vips så vaknade David :) pussades lite med honom och klädde sen på honom. Efter det smög vi in och väckte Pappan, som sov så sött tills David började leverera sina blöta pussar och och snackade igång sin far som då klev upp han med !! När Pappan åkte till jobbet så stod jag och David länge vid fönstret och vinkade hejdå, innan Pappan äntligen fick åka, haha. Mysigt !! Halv sju gick jag ut till bussen, då kom barnens farmor och passade barnen, tills det var dags att lämna dom på dagis. Väl vid busshållsplatsen så stod jag max 5min, så stannade en bil och erbjöd mig skjuts, och självklart åkte jag med, för i bilen satt min Svägerska ;) fick skjuts till ackis där hon jobbar och tog sen en rask promenad till jobbet därifrån !! Eller tog jag bussen?! Väl på jobbet fick jag vänta 30min på att bli insläppt, men det var helt ok väder och jag hade en teledate med min fina vän, så det var inge synd om mig !! Sen jobbade jag från kl 8, till strax efter kl 16. Det var fullt ös, medvetslös, jag gillart. En kanondag helt enkelt med mina fina arbetskamrater :) efter jobbet åkte jag hem, solen sken, fåglarna kvittrade och humöret var på topp. Hämtade mina älskade barn och spenderade sen kvällen i soffan med dom tills klockan blev sju och läggdags :) efter det har jag inte gjort någon nytta alls. Utan jag ska nu ladda med sömn inför morgondagen, då jag jobbar samma tider, på samma restaurang :) livet är bra härligt hörrni :) tack och godnatt på er !!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: