ingen vanlig måndag !! :)

god morgon alla !! Ligger i sängen, vaknade nyss av att jag hörde sonen , kikade in och han sitter och leker. Då får han göra det en stund tills han säger till att han vill komma :) idag är det måndag, men ingen vanlig måndag, utan Pappans allra första dag på nya jobbet !! Jag är Så exalterad för hans skull, och nervös, det är inte lätt att komma helt ny, till ett helt nytt ställe lixom. Men det kommer att gå bra som tusan , ser verkligen fram emot ikväll, att höra om hans arbetsdag vid middagsbordet :) ↲ igår blev det storstäd hemma, jag damsög, skurade alla golv, dammade, tvättade och plockade medans Pappan och dottern tar ute och sonen låg och sov . Känslan av ett rent och fint hem får mig att må så sjukt jäkla bra. jag är jättenöjd !! idag vet Jag inte alls vad dagen bjuder på , lär visa sig. Hoppas på mera regn iallafall, bye bye ÄCKELSNÖ :) !! God morgon på er !!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: