Här går det undan ..

Aah fiiifaaan vad dagarna får fort. Man hinner knappt blinka så är det helg typ !! Ligger i sängen & suger på en halstablett , åkt på en liten pytte pytte förkylning tror jag, men inget allvarligt , änsålänge ;) hade inga planer på att blogga ikväll egentligen , men bjussar på ett mindre inlägg ändå. Har jobbat idag som vanligt , har gått kanonbra & jag njuter av varje minut på jobbet trots stress & fartfyllda dagar , trivs kalasbra. Hämtade barnen från dagis , pappan jobbar över idag , och jag jobbar över imorgon , workworkwork ;) åt middag & sen spenderade jag & mina bebisar kvällen ute , jag klippte gräsmattan i barnens lekpark , vi åkte ruschkana & lekte i sandlådan , bakade sandkakor, & gungade, vädret var urbra , och barnen var nöjda . Strax innan sju fick vi in , duschade av barnen & nattade dom. Sen duschade jag med & låg i soffan tills nu , då finaste maken kom hem & det är dags att sova. Ser fram emot fredagen btw , då ska jag & maken gå ut med några vänner & dricka lite öl, kan bli skojj ;) neeh , suga i sig det sista av tabletten & sen stänga mina blå för idag !! Godnatt <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: