Lördag & sista semesterveckan !! !! !!

Godkväll mina vänner . Tänkte bjuda på en liten update typ !! Igår var jag & Saga & badade med bror & hans familj på fjällnorabadet, grymt skönt i vattnet & allmänt trevligt :) när vi kom hem blev det ett dopp i poolen för hela familjen . Följt av fredagsmys & nattning. Efter det fick jag veta att jag blivit "mormor" , då svärmor hittat en kissbebis i sin tvättstuga , troligtvis så kom Bimbo med henne igår , och har hållt henne gömd tills nu , hon är ca 6-8 veckor gammal & jättefin . Vi visste att bimbo var dräcktig runt den tiden tillbax , men trodde att hon döfödde bebisarna ute någonstans .. Men ikke ;) så nu bor bebis "Tjorven" ivårt sovrum i en gigantisk bur , fylld med allt hon behöver !! Hon är livrädd för människor , men fick faktiskt ligga & mysa med henne i min famn ca 30 min idag .. Det tar sig. Idag var jag , saga & svärmor en sväng till fyrispark & loppisen där , vi mötte upp min mamma, syster & karla & gick med dom :) fyndade lite. Kom hem & lekte , fick sällskap av Ida, Sofie & lillman , barnen lekte , vi snackade gojja ;) nattade nöjda men trötta barn , sen skurade jag golven igen , jäkla byggdamm ;) spenderade kvällen på soffan med mitt livs kärlek & nu ligger vi nergosade i sängen ;) SexxiBulln spelar på telefon , & jag bloggar , Haha !! Nu måste jag stänga mina blå , är trööööött !! Nattinatti

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: