Om sanningen ska fram ..

Så känner jag mig så sjukt lyckligt lottad med allt runtomkring !! Dagarna flyter på kanonfint , barnen trivs på dagis , pappan trivs på sitt jobb & jag på mitt :) vi lämnar barnen på dagis tillsammans varje morgon , åker åt varsina håll & jobbar , sen hämtar vi barnen (oftast tillsammans beroende på hur mina bussar passar in)hem & lagar & äter middag , leker & myser fram till klockan 19 , då vi nattar barnen & sen snyggar jag till i hemmet & pappan på gården , möts alltid i soffan sen , kramas , pussas & pratar tills det är dax att sova ;) rutiner , kärlek & en riktig vardag , allt jag drömt om , får vi nu :) tränar mer & äter bättre , vi försöker sluta röka / snusa här hemma , går över förväntan , men händer att det blir ett eller två bloss ibland , men en bra bit på vägen är vi :) jag är stolt :) bara att kämpa vidare !! Imorgon är det fredag , vilket innebär fredagsmys <3 ligga i soffan med barnen , gosa med kissbebisarna & kolla på Bolibompa , det är den perfekta fredagskvällen !! I love it . Helgen blir lugn , lite hallbygge & massor med utelek , mysigt med hösten som smyger sig på , trots att jag föredrar sommar & värme , så känner jag ändå en liten längtan tills löven faller från träden , & sen en längtan till vintern , snön , advent , självaste julafton osv ... Jag är knäpp , jag vet ;) nu måste jag sova om jag ska palla upp imorgon !! Godnatt !!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: