Torsdag & sista semesterveckan !! !! !!

Jösses , vad tiden går fort :/ på måndag börjar jag & pappan att jobba , & barnen börjar på dagis igen , som kommer gå 06.30-17.30 varje dag , kommer sakna dom som attans om dagarna , men det kommer gå fint :) vi fixar det galant , kan hända att mitt psyke rasar ibland , men det är ju enbart pga att det är ovant !! Vi kommer in i det så småningom !! Ser fram emot jobbstarten & dess ansvar , ska bli så kul !! Annars rullar allt på , vi var barnlediga tis-tors , barnen var hos mormor & morfar medans Pappan kämpat vidare med hallen & jag (med hjälp av svärmor) målade om vardagsrummet ;) från grått till vitt , vi fick måla 3 vändor , & satan så fint det blev. Köpte tyg igår , som svärmor syr panelgardiner av , som ska pryda vardagsrummet , har även beställt ett gigantiskt väggord som jag ska ha ovanför soffan , kommer bli kalasbra !! Har även fått hem mina hissgardiner till köket , vart över förväntan bra , så köket har fått sig ett lyft det med :) me like alot !! Älskar känslan att ha möjligheten att kunna göra VAD jag VILL i mitt hus ;) är så sjukt nöjd , blir bara finare & finare . När hallen är klar blir vårt sovrum nästa projekt , det ska bli spännande vad jag hittar på där. Sen ska vi fixa köket , köpa ny inredning , men det blir till nästa sommar , tar semestern till det. Hursomhelst , idag hämtade vi hem barnen , fy vad jag hade saknat dom <3 kom hem , & badade i stora poolen , plaskade & mös gärnet , sen blev det hemgjort potatisgratäng , med fläskfilé , satt fint de ;) efter det blev det soffmys för hela familjen , följt av nattning . Sen blev det altanhäng med Camilla , Tommy & svärfar ett tag , sen tig jag en dusch & hamnade hör o soffan . Pappan är i Bärby , & skulle bli kvar en timme till , så jag ska bädda ner mig & värma upp sängen i väntan på min älskade make <3 jag är så sjukt lyckligt lottad med världens finaste man & barn , jag älskar mitt liv :) sov gott nu mina vänner , det ska jag göra!! Good Night ..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: