Work work work ;)

And i löööööve it ;) flyter på kalas på jobbet , fint serrni ;) igår jobbade jag ett 13-timmars pass , lite trött efter det , men var bara att hopp isäng & tagga inför kommande dag (idag) .. Servade de sista koscherna idag , & känner en viss lättnad , ny kan vi fokusera på våra ordinarie gäster & deras behov !! Liftade med bror hem, mötte upp maken , hämtade paket på Ica & köpte frysta pizzor till middag , hämtade våra bebisar på dagis & for hem !! Åt , & bänkade oss i soffan , där vi alla nästintill somnade ;) haha. Nattade barnen strax innan sju, & har HÖR OCH HÄPNA lagt alla måsten åt sidan :) låg i soffan , gjorde några situps & armhävningar, glodde på tv & bara tog de lungt innan jag till sist pallade mig in i en dusch & nu har jag bäddat ner mig !! Inte mkt , men en liten uppdatering iallafall !! Byebye then ..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: