Endast ett arbetspass återstår , imorgonkv...

Endast ett arbetspass återstår , imorgonkväll går jag & barnen på ledighet tills den 9/1 , pappan jobbar fredag oxå , sen är han ledig med oss <3 känner mig grymt nöjd med denna dag , vi har fixat & röjt på jobbet , imorgon kör vi tokstäd , så vi med gott samvete kan njuta av julen sen :) kom hem & hade mys med två trötta , men glada Bullbarn innan det var dax att kasta dom isäng kl 18.30 !! Har inte hört ett ljud av nån av dom sen dess , dom sover som grisar :) jag har nu ikväll fixat julskinkan , gjort pepparkakshus , slagit in alla julklappar & kokat knäck ;) känner mig nöjd faktiskt !! Men nu är jag slut som artist kan jag lova !! Ska ju ladda inför morgondagens tandläkarbesök oxå , fick en sen tid , skönt att slippa lämna arbetskamraterna med det värsta !! Och vet ni ? På julafton firar mina älskade föräldrar 30-årig förlovningsdag :) guud vad jag älskar dom !! Må dom få fira minst 30 förlovningsår till <3 nu : snark !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: