Fortfarande Ingen som vill skjuta mig ? De...

Fortfarande Ingen som vill skjuta mig ? Denna dag har vart ett rent helvete , fattar inte hur jag lyckades bita ihop & vara trevlig mot mina arbetskamrater & alla våra gäster trots denna smärta ?! = stolt !! Är ju trots allt inte deras fel , och vad vinner jag på att vara otrevlig ?! En lätt tankeställare faktiskt , som fler borde ställa sig !! Nog om detta !! Imorgon är det dax för barnens lucia på dagis :) kl 7.30 kommer tåget med små lucior , tomtar , stjärtgossar & peppisar & sjunger för oss föräldrar :) dock finns det en viss chans att alla barnen ser ut som små korvar , då firandet sker utomhus ( alltså har alla barnen overaller under sina dräkter ) hihi !! Sen blir det fika på gården , sen måste jag bege mig mot jobbet :) arbeta några timmar & sen bege mig hem till byn för min tandläkartid , aldrig någonsin har jag längtat så mycket efter en tandläkare , som nu ;) har grym tandläkarskräck , men min smärttröskel är överstriden nu !! Hua hua !! Tänk att få sova en Hel natt snart igen :) nu : stänga mina blå !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: