Gissa vem som överlevde denna dag ?! Jo JA...

Gissa vem som överlevde denna dag ?! Jo JAG !! Har haft en riktigt bra dag & med hjälp så rullade det mesta på fint tror jag :) och imorgon är det FREDAG igen , fattar inte , det var ju nyss söndag typ :/ två arbetsveckor återstår , sen är det JUL-LOV , jobbar sista dagen den 22.a, sen kör vi igen den 9 januari , detta lov ska jag spendera med världens bästa lilla familj , vi ska ta vara på varenda dag <3 mina älskade ungar :) som förövrigt sover hos farmorn inatt , då Pappan ska på julbord med sitt jobb , och farmorn ville ha en heldag med kidsen , sjukt uppskattat , barnen har längtat hela veckan till idag & övernattningen :) hoppas dom får en riktigt mysig dag :) själv ska jag ju jobba , och efter det när jag har hämtat hem barnen Så är jag gräsänka , ska mysa galet med kidsen & tigga till mig sovmorgon på lördagen utav dom ;) hahahaha !! pappan ska fixa Volvon i helgen , sen åker den skönheten ut på Blocket !! Vi kan lixom inte sitta med 3 bilar .. !! Nu tackar jag för mig !! Tjingeling !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: