God kväll , god kväll !! Ligger här i säng...

God kväll , god kväll !! Ligger här i sängen & ögonen går snart ihop på mig , David är pigg som en lärka & vägrar sova !! Vettetusan vad det är med barnet , men misstänker växtvärk , har han inte somnat om en stund blir det lite Alvedon , i hopp om att det ska lindra lite !! Men när jag ändå ligger & väntar på att han ska somna så kan jag ju blogga lite :) har jobbat idag , nu återstår endast två pass .. Sen jäklar !! Kom hem & gav barnen kvällsmat , låg utslagna i soffan & sen nattade vi bebisarna !! Efter det kom bästa svägerskan & passade dom sovande djuren , så vi kunde åka till maxi & julhandla :) några tusen fattigare , men nu har vi mat över jul , den riktiga storhandlingen tar vi i mellandagarna !! Kom hem & möttes som sagt av en vaken son , pappan la sig med honom , medans jag packade upp varorna !! Och sen tog jag mig en dusch , höll tummarna på att barnet skulle sova när jag var klar , men ikke :/ jag hoppas han somnar snart , så vi kan få sova , ska ju upp strax innan fem imorgon i vanlig ordning .. !! Håll tummarna nu !! Hejhej ..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: