God kväll i stugan alla tomtar !! Idag har...

God kväll i stugan alla tomtar !! Idag har har verkligen vart en riktig Piss-skitdag !! På alla möjliga sätt , haft ont & till & med varit otrevlig , fick bita mig i tungan gång på gång , men märkte att mitt dåliga humör syntes , hatar såna dagar , jag är verkligen ingen otrevlig person i vanliga fall :( ska försöka gottgöra arbetskamrater & gäster imorgon !! Imorse när jag vaknade hade jag svullnat UTVÄNDIGT i ansiktet , kände / känner mig som ett freak :( det syndes tydligen inte lika mkt som det kändes för mig , men ändå !! Ringa faktiskt vc imorse & rådde lite med dom ang smärta & svullnad , och även dom tyckte att tandläkarens dom lät lite skum , så jag fick en tid på vc idag kl. 15.40 !! Läkaren kände & klämde , tog snabbsänka osv , den var högre än vad den ska vara , och han kom fram till att han höll med tandläkaren till en viss del , men konstaterade att bihålorna var inflamerade ( på höger sida ) vilket innebär att jag nu går på kortisonkur & äter avsvällande tabletter , som förhoppningsvis ska hjälpa , annars blir det lite pencillin om det inte funkar inom en vecka , men han trodde att det skulle börja göra verkan redan om nån dag :) litar på honom ;) så bettskenan är alltså nödvändig , men det fanns annat bakom oxå , känns skönt att ha kollat upp allt nu & förhoppningsvis kunna njuta av en härlig jul , med massa god mat :) åkte direkt efter dagishämtning till Uppsala föratt hämta mediciner & handla hem lite yougurt , frukt , bröd osv .. Påväg hem fastnade vi i kö i ca 20 min , trafikolycka på 55.an , massa brandbilar , poliser , ambulanser & bärgare , barnen tyckte det var as-spännande i ca 5min , sen bröt helvetet loss ;) tur att man som förälder ibland kan "stänga av " haha !! Fler föräldrar måste lära sig den hemligheten , för sitt eget psykes skull :) kom hem & hela familjen bänkade oss i soffan , mysigt som attans , sen blev det nattning & vuxenmys :) vi har precis bäddat ner oss & jag känner hur ögonlocken blir tyngre & tyngre ... Imorgon är det fredag mina vänner , snälla låt morgondagen bli BRA !! Pussheej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: