Hemma efter ännu en arbetsdag !! Har preci...

Hemma efter ännu en arbetsdag !! Har precis lagt två små tröttmössor , och stoppat in mer ved i spisen , riktigt varmt & gosig hemma ;) har grym tandvärk , synd om mig , men vem har tid att lösa detta , voltaren & lite gnäll får duga ;) haha !! Och imorse kom min efterlängtade snö , snöade som attans & allt blev vitt ute <3 tyvärr började det på em regna & snart är snötäcket ett minne blott :( ska bygga en kanna kaffe & vänta in bästa Linnéa för en kvällsdate <3 sånt gillar vi !! Kört igång en maskin tvätt & klurar på hur jag ska överleva morgondagen :/ undra hur många tabbar jag gör & hur mkt jag missar ?! Hmm , den som lever får se !! Hörs då !! Hejhej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: