Ja, jag är nog "gammal" ändå :( får panik ...

Ja, jag är nog "gammal" ändå :( får panik kvällstid när klockan närmar sig 21 , har lixom gjort det till en oskriven lag , att då måste jag ligga nerbäddad & invänta JohnBlund :/ fast klockan ringer ju 4.30 varje morgon , så om jag vill undvika sömnbrist , och orka upp varje morgon så är det enda raka att lägga sig denna tid !! Ute faller lätta små snöflingor , hoppas det är vitt ute imorgonbitti :) snön är grymt seg iår , men när den väl kommer på RIKTIGT så lär den ligga till midsommar tror jag ;) haha !! Har precis checkat barnen & nu ligger jag nerbäddad , duktiga jag ;) maken är på ingång han med , lite kramkalas ska vi nog hinna med innan vi somnar ;) God natt på er !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: