Jag är nöjd , grymt nöjd , då min älskade ...

Jag är nöjd , grymt nöjd , då min älskade snö äntligen ligger på backen :) bussen var försenad imorse , men vem bryr sig , älskade snö :) tog gummistövlar imorse då jag trodde det skulle vara blask ute , men ikke , frös tårna av mig , älskade snö :) jag hoppas verkligen det fortfarande är vitt ute på julafton , för stämningens skull !! Ligger btw nerbäddad , pappan är ute & plogar , barnen snarkar som grisar & har gjort de sen 18.30 :) har jobbat som vanligt , gick ok , även om jag längtar hem till Parken :( men bara att köra på , 3 arbetspass återstår , sen jäklar :) klippte barnen igår förresten , toppade Saga & klippte lugg som hon tjata efter , och David fick sin hederliga balla mojkan ;) ser så gulligt ut , med hans lockiga hår ;) haha !! Dom blev jättefina bägge två , vilket innebär att jag är en grym hårfrisörska ;) har fortfarande inte tagit mig i kragen & slagit in barnens julklappar :/ men är nöjd över att allt är färdighandlat till dom iallafall !! på torsdag efter jobbet ska vi åka & storhandla mat, så vi har det gjort innan jul !! Ska avsluta detta inlägg nu , är sjukt trött !! God natt !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: