Jag hatar att gnälla , men here it comes :...

Jag hatar att gnälla , men here it comes : fysatanijävlaskitpisshorgatan vilken jävla tandvärk jag har :( haft de över en vecka nu & levt på hoppet att god munhygien & nada socker ska hjälpa , men IKKE !! Blir tamigfan bara värre , dunkar & ömmar ända ut i ryggen , snälla skjut mig någon ?!?! Jag har fan inte tid med detta , men imorgon ringer jag fan , & försöker få en sån sen tid som möjligt , så snart som möjligt !! Nu är jag fan inte kaxig , hur kan det göra så ont ? Och alla dessa värktabletter som inte hjälper , utan bara gör att jag fått höja doseringen av magsårsmedicinen ger ju dubbel smärta , mage & mun !! Jag döööör snart !! Huahua !! Och JA , jag VET att det alltid finns dom som har det värre , men förtillfället skiter jag totalt i det !! Hårt , men sant !! Måste göra ett försök att få några timmars sömn innan jobb imorgon , så Godnatt !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: